Opstart

Det er vigtigt, at både jeres barn og i som forældre får en god start og et godt børnehaveliv her på Løvbakken. Vi vil gøre alt for at det lykkes og at I føler jer velkomne og hurtigt bliver en del af fællesskabet her.

Vi sender et velkomstbrev og velkomstfolder på mail inden opstarten i børnehaven.

I er meget velkomne til at komme på besøg og se børnehaven inden jeres barn starter.

I inviteres til en opstartssamtale når I starter, hvor I får mulighed for at fortælle om jeres barn, hvad er vigtigt for jer og jeres barn, er der noget jeres barn er særligt optaget af eller har brug for hjælp til.   Vi vil også fortæller jer om børnehavelivet på Løvbakken.

Den første dag anbefaler vi, at en af forældrene bliver sammen med barnet et par timer og så tager hjem sammen. De følgende dage aftales med stuens personale, det er ofte en god ide med kortere dage i starten, da der er mange nye indtryk og mange nye børn og voksne at forholde sig til.